Optymizm przed sezonem. Lech pokazał się kibicom

To była nietypowa przedsezonowa prezentacja nowej-starej drużyny. Piłkarze i członkowie sztabu szkoleniowego nosili ochronne maseczki, nie było mowy o zwyczajowym rozdawaniu autografów i fotografowaniu się z kibicami. Musieli oni zadowolić się piłkami z autografami, kierowanymi przez zawodników w ich kierunku pod koniec spotkania.

Nagłośnienie na stadionie, gdzie odbyło się wydarzenie, też było wyjątkowe – pozwalało na zrozumienie, a właściwie domyślanie się pojedynczych tylko słów. Dziennikarze ratowali się oglądaniem na telefonach komórkowych transmisji na kanale You Tube.

Kibice Lecha, a przyszło ich ok. 2 tysięcy, pierwszy raz mogli zobaczyć nowe stroje piłkarzy. Wcześniej można je było obejrzeć w Internecie. Duże kontrowersje wzbudził trzeci komplet, rezerwowy, w czarno-pomarańczowych barwach. Fanów zbulwersował pomarańczowy herb klubowy, dostosowany do kolorystyki nowego strategicznego sponsora, firmy STS. Podczas prezentacji komplet ten nie został pokazany. Prawdopodobnie klub wycofa się z niefortunnego pomysłu.

Widzowie witali wchodzących na scenę kolejno członków sztabu szkoleniowego, bramkarzy, obrońców, pomocników i napastników. Prowadzący wydarzenie Mateusz Kuźniewski rozmawiał z zawodnikami z różnych formacji – Bednarkiem, Czerwińskim, Moderem, Ishakiem. Najciekawiej jednak brzmiały słowa trenera Dariusz Żurawia, który zapewniał, że mało składna, choć zwycięska gra w pucharowym meczu w Opolu była wynikiem zmęczenia obozem treningowym. Teraz piłkarze prezentują się o wiele lepiej. Trener wierzy, że dzięki temu zespół będzie odnosić zwycięstwa i skutecznie walczyć o Puchar Polski i mistrzostwo kraj.

Piłkarze bezpośrednio spotkać się z kibicami nie mogli, ale pokazali się na boisku wykonując strzały do pustej bramki. Zadanie było trudne – trzeba było trafić w poprzeczkę. Piłkarze sprawdzili też swoją wiedzę o kolegach z zespołu. Pierwszy mecz ligowego sezonu Kolejorz rozegra już w piątek o godzinie 18 w Lubinie.

Udostępnij:

Share on facebook
Share on twitter

Podobne

AliExpress sponsorem Lecha Poznań

Jeszcze jedno tej jesieni wspaniałe wydarzenie dla Lecha. Globalna platforma sprzedaży, AliExpress została sponsorem klubu. Pierwszy raz promuje się w ten sposób. Na początek w

jakub kamiński

Kolejny wychowanek Lecha w reprezentacji

W czerwcu skończył 18 lat. Właśnie został reprezentantem Polski, jest potencjalnie najdroższym zawodnikiem ekstraklasy. Jakub Kamiński rozwija się w sposób nieprawdopodobny. Marka akademii Lecha Poznań

lech - benfica (szyszka)

Między satysfakcją i rozczarowaniem

Można było zamurować bramkę, pokazać antyfutbol, desperacko bronić się przed porażką. Można też było postawić się Benfice, strzelić jej dwie bramki, ale punkty stracić. Po