Nowy sponsor strategiczny na nowych koszulkach piłkarzy Lecha

Po meczu sparingowym Lecha przeciwko Slovanowi Liberec klub zaprezentował nowego sponsora i nowe koszulki meczowe na najbliższy sezon. Będą one zawierały nazwę firmy Superbet. Prezes Lecha Karol Klimczak poinformował, że zawarta została najwyższa umowa sponsorska w historii klubu, jedna z najwyższych w polskiej piłce. Obowiązywać będzie przez trzy lata.

Umowa zakłada nie tylko standardową promocję marki, m.in. ekspozycję na froncie koszulki pierwszej drużyny, ale także wiele innych rozwiązań. Superbet zaproponował klubowi mechanizmy pozwalające kibicom razem z ich nowym sponsorem wspierać klubową akademię. 10 procent każdego pierwszego depozytu oraz 1 procent rocznego zysku z kont założonych u bukmachera z kodem RAZEM zostanie przeznaczone na rzecz młodych adeptów trenujących w akademii. Pierwsze 3770 sprzedanych koszulek kibice będą mogli kupić je ze specjalnym rabatem.

Na forach dyskusyjnych kibice Lecha wyrażają zadowolenie z powodu monochromatycznego logotypu widniejącego na koszulkach zawodników. Na niebieskich napis „Superbet” będzie w kolorze białym, a na białych w niebieskim.

W premierę nowej koszulki i nowego sponsora Lecha Poznań włączyły się też znane osoby związane z Poznaniem, m.in. raper Peja i Michał Wiraszko, frontman poznańskiego zespołu „Muchy”.

Udostępnij:

Podobne

Koniec roku weryfikuje oczekiwania

Miało być przepięknie. Prezentujący atrakcyjny, ofensywny futbol Lech wypracowałby w tym roku przewagę nad największymi ligowymi rywalami i wiosną pewnie zmierzał po mistrzostwo, by potem

Niech nas znów zaskoczą. Byle pozytywnie

Niewiele brakowało, by Lech nie poniósł konsekwencji ubiegłotygodniowej niespodziewanej obniżki formy. Spośród jego największych konkurentów w walce o mistrzostwo tylko Raków odniósł zwycięstwo, w charakterystyczny