To już piąty wzór koszulki, od kiedy partnerem technicznym Lecha jest firma Macron. Podobnie jak poprzednie, jest oryginalna, dedykowana Kolejorzowi. Projektantem jest ta sama osoba, która odpowiadała za stworzenie herbu i identyfikacji związanej z setną rocznicą klubu – Jakub Malicki. Szukał inspiracji w mieście, jego historii, ze Starym Rynkiem, tamtejszymi kamienicami, polichromiami widocznymi na domkach budniczych. Rękawki mają wykończenia nawiązujące do popularnego wzoru klubowego szalika.
W nowych strojach Kolejorz pokaże się kibicom już we wtorek, w meczu przeciwko Karabachowi Agdam. Domowa koszulka ma kolor niebieski, wyjazdowa biały. Trzeci komplet zostanie zaprezentowany 14 lipca, podczas oficjalnej przedsezonowej prezentacji drużyny.
Koszulki zostały wyprodukowane z materiałów przyjaznych środowisku, z tkaniny pozyskanej z plastikowych butelek poddanych recyklingowi. Do wyprodukowania jednego trykotu potrzebnych jest 13 półlitrowych butelek. M Performance System ułatwia odprowadzanie nadmiaru ciepła i wilgoci, zapewnia dobrą „oddychalność”. Tył wykonany jest w całości z udoskonalonego micromesh’u zapewniającego lepszą przewiewność w najbardziej kluczowych miejscach i odprowadzanie potu.
Fot. lechpoznan.pl