AliExpress sponsorem Lecha Poznań

Jeszcze jedno tej jesieni wspaniałe wydarzenie dla Lecha. Globalna platforma sprzedaży, AliExpress została sponsorem klubu. Pierwszy raz promuje się w ten sposób. Na początek w Polsce. Wybrała do tego Lecha. Rozmowy toczyły się od roku, ostatnie sportowe sukcesy klubu nie miały wpływu na podpisanie umowy.

Na jej mocy logotyp światowej, wywodzącej się z Chin marki umieszczony będzie na spodenkach piłkarzy Lecha, począwszy od niedzielnego meczu z Cracovią. Umowa obowiązuje do końca czerwca przyszłego roku. Nie wiadomo, co potem, ale mówi się, że możliwa jest dużo szersza współpraca.

Nieoficjalnie wiadomo, że za reklamę Lech skasuje poważną, choć objęta tajemnicą kwotę. Wejście na Bułgarską giganta z Azji to przełom, stwarza Lechowi perspektywy poważnego rozwoju. Klubowy serwis informacyjny cytuje prezesa Karola Klimczaka: – AliExpress to jedna z najszybciej rozwijających się w Polsce marek „lifestyle” oraz e-commerce, atrakcyjna dla fanów Lecha. Jest to potwierdzenie, że nasz klub jest silnym brandem. Kluczowa okazała się nasza reputacja nie tylko na polskim, ale i europejskim rynku.

Już podczas Dnia Singla, 11 i 12 listopada, kibice Lecha będą mogli skorzystać z atrakcyjnych warunków zakupów na platformie AliExpress. – Polska jest jednym z naszych wiodących rynków w Europie, a piłka nożna to sport narodowy dla Polaków. Chcemy, aby współpraca z Lechem Poznań symbolizowała nasze zaangażowanie na polskim rynku. Lech to ambitny zespół, zaangażowany w rozwój młodzieży i reprezentujący Polskę w tegorocznej Lidze Europy. W nadchodzącym sezonie, w ramach partnerstwa z klubem, będziemy szukać sposobów integracji wspólnych działań w różnych obszarach – mówi Gary Topp, prezes AliExpress na Europę Środkowo-Wschodnią.

Co to za firma?

Uruchomiony w 2010 r. AliExpress (https://pl.aliexpress.com/) to globalna platforma handlu detalicznego, umożliwiająca konsumentom z całego świata dokonywanie zakupów bezpośrednio u producentów i dystrybutorów głównie w Chinach. Celem AliExpress jest stworzenie lokalnej i globalnej platformy sprzedaży dla międzynarodowych firm. Obecnie AliExpress jest dostępny w wielu językach, m.in.: angielskim, rosyjskim, portugalskim, hiszpańskim, włoskim, polskim i francuskim.

Fot. lechpoznan.pl

Udostępnij:

Podobne

Niech nas znów zaskoczą. Byle pozytywnie

Niewiele brakowało, by Lech nie poniósł konsekwencji ubiegłotygodniowej niespodziewanej obniżki formy. Spośród jego największych konkurentów w walce o mistrzostwo tylko Raków odniósł zwycięstwo, w charakterystyczny

Syndrom Lecha: druga, brzydka twarz

Każdemu zespołowi zdarzy się rozegrać słabszy mecz, złapać zniżkę formy. Jednak to, co Lech zademonstrował w Gliwicach, nakazuje bić na alarm. Tym bardziej, że to