AliExpress sponsorem Lecha Poznań

Jeszcze jedno tej jesieni wspaniałe wydarzenie dla Lecha. Globalna platforma sprzedaży, AliExpress została sponsorem klubu. Pierwszy raz promuje się w ten sposób. Na początek w Polsce. Wybrała do tego Lecha. Rozmowy toczyły się od roku, ostatnie sportowe sukcesy klubu nie miały wpływu na podpisanie umowy.

Na jej mocy logotyp światowej, wywodzącej się z Chin marki umieszczony będzie na spodenkach piłkarzy Lecha, począwszy od niedzielnego meczu z Cracovią. Umowa obowiązuje do końca czerwca przyszłego roku. Nie wiadomo, co potem, ale mówi się, że możliwa jest dużo szersza współpraca.

Nieoficjalnie wiadomo, że za reklamę Lech skasuje poważną, choć objęta tajemnicą kwotę. Wejście na Bułgarską giganta z Azji to przełom, stwarza Lechowi perspektywy poważnego rozwoju. Klubowy serwis informacyjny cytuje prezesa Karola Klimczaka: – AliExpress to jedna z najszybciej rozwijających się w Polsce marek „lifestyle” oraz e-commerce, atrakcyjna dla fanów Lecha. Jest to potwierdzenie, że nasz klub jest silnym brandem. Kluczowa okazała się nasza reputacja nie tylko na polskim, ale i europejskim rynku.

Już podczas Dnia Singla, 11 i 12 listopada, kibice Lecha będą mogli skorzystać z atrakcyjnych warunków zakupów na platformie AliExpress. – Polska jest jednym z naszych wiodących rynków w Europie, a piłka nożna to sport narodowy dla Polaków. Chcemy, aby współpraca z Lechem Poznań symbolizowała nasze zaangażowanie na polskim rynku. Lech to ambitny zespół, zaangażowany w rozwój młodzieży i reprezentujący Polskę w tegorocznej Lidze Europy. W nadchodzącym sezonie, w ramach partnerstwa z klubem, będziemy szukać sposobów integracji wspólnych działań w różnych obszarach – mówi Gary Topp, prezes AliExpress na Europę Środkowo-Wschodnią.

Co to za firma?

Uruchomiony w 2010 r. AliExpress (https://pl.aliexpress.com/) to globalna platforma handlu detalicznego, umożliwiająca konsumentom z całego świata dokonywanie zakupów bezpośrednio u producentów i dystrybutorów głównie w Chinach. Celem AliExpress jest stworzenie lokalnej i globalnej platformy sprzedaży dla międzynarodowych firm. Obecnie AliExpress jest dostępny w wielu językach, m.in.: angielskim, rosyjskim, portugalskim, hiszpańskim, włoskim, polskim i francuskim.

Fot. lechpoznan.pl

Udostępnij:

Share on facebook
Share on twitter

Podobne

Spóźniona decyzja prezesa Bońka

Nie mam za złe Bońkowi, że akurat teraz odwołał selekcjonera Jerzego Brzęczka. Lepiej późno niż wcale. Mam mu natomiast za złe, że go zatrudnił. Boniek

Dynamo Moskwa pokonane!

Sprowadzenie przez Lecha napastnika staje się coraz mniej prawdopodobne. W wygranym 2:0 sparingu z Dynami Moskwa, renomowanym rywalem z ekstraklasy rosyjskiej, oba gole zdobył 18-letni

Crnomarković w Zagłębiu Lubin

Przyszedł do Lecha z podrzędnego serbskiego klubu jako obrońca z potencjałem, nastawiony na sukces, na wypłynięcie na szerokie piłkarskie wody. Oczekiwań nie spełnił. Wyróżniał się