TOTALbet sponsoruje piłkarzy Warty

Zieloni mają nowego sponsora strategicznego. To firma TOTALbet Zakłady Bukmacherskie. Podpisana w piątek umowa będzie obowiązywała co najmniej do końca sezonu 2020/21. Logo nowego sponsora znajdzie się m.in. w najważniejszym miejscu na koszulkach piłkarzy Warty.


[widgetkit id=609]

– Bardzo się cieszę z tej umowy i pozyskania sponsora strategicznego dla Warty Poznań. Przez ostatnie półtora roku wprowadziliśmy wiele zmian w klubie, ale brakowało nam sponsora, którego logo moglibyśmy prezentować w centralnym miejscu koszulek meczowych. Udało nam się pozyskać firmę TOTALbet i jesteśmy z tego powodu bardzo szczęśliwi – mówi Bartłomiej Farjaszewski, właściciel Warty Poznań S.A. – Używając języka z branży naszego sponsora: wierzę w to, że został dostrzeżony dobry kurs Warty Poznań, cieszymy się, że TOTALbet postawił na nas i mamy nadzieję, że szybko okaże się, iż był to dobry typ.

– Z tytułem sponsora strategicznego wiąże się duża odpowiedzialność, zwłaszcza gdy dotyczy to klubu z takimi tradycjami, jak Warta Poznań. Cieszymy się, że dołączamy do Zielonej Rodziny. Mam nadzieję na wspólny rozwój i że wkrótce razem zagramy w Ekstraklasie – komentuje wiceprezes zarządu sponsorującej firmy, Marcin Giera.
TOTALbet to stosunkowo młody gracz na rynku zakładów w Polsce. Firma została założona w 2017 roku. Chce wyróżniać się jakością usług, zgodną z zachodnimi standardami. W Poznaniu TOTALbet postawi na bezpośrednią relację z kibicami. Wkrótce fani Warty będą mogli skorzystać ze specjalnych promocji, a także z najszerszej oferty zakładów na mecze swojej drużyny.
– Stawiamy na jakość, podobnie jak Warta Poznań. Mam na myśli nie tylko jakość drużyny, ale także pracowników, z którymi nawiązaliśmy bardzo profesjonalny kontakt. Dzięki temu jestem pewny, że dobrze wykorzystamy wspólny czas, z korzyścią dla obu stron – dodaje dyrektor marketingu TOTALbet Adrian Furmańczyk.

Front strojów, w których swoje mecze rozgrywa Warta Poznań, był wolny przez niemal cały ubiegły rok. W ostatnich meczach rundy jesiennej tego sezonu „Zieloni” występowali w koszulkach z kodem QR, symbolem akcji #WARTObudować. Umowa z firmą TOTALbet Zakłady Bukmacherskie to efekt tej właśnie kampanii. – Cieszymy się, że biznes pozytywnie odpowiada na ofertę naszego klubu, czego zwieńczeniem jest zawarte właśnie porozumienie. Chcielibyśmy żeby był to sygnał dla rynku, że Warta Poznań to klub z bogatą historią, dużym potencjałem sportowym i ciekawymi projektami marketingowymi – podkreśla Jarosław Żubka, dyrektor ds. marketingu i komunikacji Warty Poznań S.A.
Partnerem podczas rozmów Warty Poznań i firmy TOTALbet byli przedstawiciele portalu SponsoringSport.pl  Jest to innowacyjna platforma, który łączy ze sobą świat sportu oraz biznesu, a także dostarcza najnowszych informacji z branży marketingu, sponsoringu sportowego oraz promocji poprzez sport.

Fot. Irek Pindral

Udostępnij:

Share on facebook
Share on twitter

Podobne

Minimalizm we krwi

Błyskotliwym awansem do fazy grupowej Ligi Europy Lech zrobił furorę. Teraz wszystko trwoni. Nie był do takiego sukcesu przygotowany. Chcąc czynić stałe postępy, zamienić się

Klęska w Lizbonie. Na własne życzenie

Lech pokazał się w Lizbonie jako drużyna niepoważna. Skutki wystawienia przeciwko klasowej drużynie składu rezerwowego były opłakane. Lech udawał, że gra o coś. Zadowalała go

Z czym zmęczony Lech wróci z Lizbony?

Fatalne zachowanie piłkarzy Lecha w Liege, gdy wypuścili z ręki pewne zwycięstwo nad osłabionym liczebnie Standardem, może pomóc w lidze. Nie ma już widoków na

Lech pozyskał szwedzkiego pomocnika

Od stycznia piłkarzem Lecha będzie 25-letni Jesper Karlstrom (na zdjęciu po prawej), defensywny pomocnik pozyskany z zespołu Djurgardens IF, mistrza Szwecji w sezonie 2019. Kontrakt,