Logo Print sponsorem kibolskiej drużyny

Przed kampanią 2019/2020 doszło do zmiany sponsora strategicznego w Wiarze Lecha. Na froncie nowych trykotów ponownie pojawił się Logo Print, który współpracuje z DWL od trzech lat. Nowa umowa będzie obowiązywać przez rok.

Logo Print przez dwa sezony wspierał Wiarę Lecha jako sponsor strategiczny. Miejsca z przodu koszulek ustąpił jedynie przy okazji kampanii, podczas której Kibole upamiętnili 100. rocznicę Powstania Wielkopolskiego. Wówczas Logo Print został zastąpiony przez akcję powstańMY, ale nie zniknął całkiem z trykotów tylko zajął miejsce z tyłu pod numerem.

Trzy lata temu na nasz apel o wsparcie pierwszy odpowiedział Bartłomiej Szopka z Logo Print. To dzięki niemu wyszliśmy na prostą, a następnie na niej przyspieszyliśmy. Jest on jednym z ojców sukcesów, które udało się w ostatnich latach osiągnąć.  – powiedział Paweł Piestrzyński, prezes Wiary Lecha.

– Pomogłem kolegom po szalu i cieszę się, że dołożyłem swoją cegiełkę do rozwoju drużyny Wiary Lecha. Przed nami czwarty rok, który zapowiada się najciekawiej ze wszystkich. Współpraca do tej pory układała się wzorowo i liczę na to, że jej poziom utrzyma się na wysokim poziomie – mówi Bartłomiej Szopka, właściciel Logo Print.

Warto nadmienić, że dbając o marketing Logo Print szykuje kolejne akcje promocyjne z Wiarą Lecha. Szczegóły podawane będą na bieżąco za pośrednictwem mediów społecznościowych drużyny.

Nowy stary sponsor strategiczny Wiary Lecha został zaprezentowany przez zawodników Lecha Poznań, którzy nie raz wspierali kibiców Kolejorza z trybun stadionu przy ulicy Gdańskiej. Nowe koszulki DWL ubrali Tymoteusz Puchacz, Mateusz Skrzypczak i Paweł Tomczyk.

W ostatnich sezonach wielokrotnie na naszych meczach pojawiali się młodzi piłkarze Kolejorza, którzy dziś stanowią o sile Lecha. Dla nich gra z kolejowym herbem na piersi jest spełnieniem marzeń, co widać przy okazji ostatnich meczów. Widzimy pasję, zaangażowanie i walkę, czyli to co chcieliśmy oglądać. Piłkarze Lecha z chęcią założyli koszulki, w których na mecz w Grodzisku wyjdą Kibole. Pokazuje to, że jesteśmy jedną niebiesko-białą rodziną. – dodaje Piestrzyński.

Firma Logo Print świadczy usługi w zakresie produkcji odzieży oraz jej znakowania. W szerokim asortymencie sponsora strategicznego Wiary Lecha znajdują się m.in. t-shirty, koszulki polo, bluzy i spodnie dresowe. Logo Print istnieje od 2007 roku. Siedziba firmy znajduje się przy ulicy Lotosowej w Poznaniu.

Zdjęcie: Przemysław Szyszka

Udostępnij:

Share on facebook
Share on twitter

Podobne

Rzeczywistość równoległa

Słynny już wywiad Dariusza Mioduskiego, właściciela Legii Warszawa, opublikowany na klubowej stronie internetowej, otworzył wielu ludziom oczy na mentalność obowiązującą na Łazienkowskiej. Mówi się, że

Derby pełne paradoksów

Tylko wynik się zgadzał. Okoliczności i przebieg derbów były niezwykłe. Mimo miażdżącej przewagi Lecha, najlepszym jego zawodnikiem został bramkarz. Defensywa Lecha rzadko pozwala rywalom na