Jeszcze nas nie polubiłeś? Do dzieła!:)

Lech jak Brazylia, Machester United, Barcelona…

włącz .

To już informacja oficjalna. Po zakończeniu tego sezonu Lech rozstaje się z firmą Puma, z którą był związany od ośmiu lat. Od lipca piłkarzy wszystkich zespołów Kolejorza ubiera Nike, światowy potentat w tej dziedzinie. Oficjalna prezentacja nowych strojów, a także wyremontowanego sklepu na stadionie, w którym znajdzie się kolekcja odzieży i gadżetów nowego partnera technicznego klubu, zapowiedziana została na połowę lipca.

Kibice Lecha mają nadzieję, że teraz już nie będzie problemów z kupnem koszulek nowego wzoru jeszcze przed sezonem. Do tej pory artykuły te docierały na Bułgarską w ostatniej chwili, albo i po czasie. Na Pumę, której logotyp znajduje się na strojach piłkarzy nieprzerwanie od momentu przyjścia do klubu inwestora z Wronek, słychać było narzekania. O zmianie sponsora technicznego mówiło się nieoficjalnie co najmniej od roku.

– Z wielką radością ogłaszamy fakt związania się Nike z Lechem Poznań, jednym z najlepszych polskich klubów, mającym ponad 90 lat tradycji i sześć tytułów mistrzowskich – mówi Tim Runzheimer, General Manager Nike Poland. – Zarówno drużyny seniorskie jak i młodzieżowe otrzymają nasze zaawansowane technologicznie stroje, które pomogą im w tym, aby trenowały i grały na jak najwyższym poziomie.

Satysfakcję wyraził także prezes Lecha, Karol Klimczak: – Współpraca z marką o takiej reputacji to bardzo ważny krok dla Kolejorza. Nowe trykoty będą zakładali nie tylko piłkarze pierwszego zespołu, ale również zawodnicy Akademii Lecha. To będzie miało ogromny wpływ na wizerunek klubu oraz morale młodych chłopców, którzy marzą o wielkich karierach.

W ten sposób Lech dołącza do takich potęg, jak oba kluby z Manchesteru, Arsenal, PSG, Barcelona, Inter Mediolan. W strojach dostarczanych przez firmę Nike grają także czołowe reprezentacje świata, jak Brazylia, Holandia, Portugalia, Anglia. Także PZPN jest partnerem tego światowego potentata.