Jeszcze nas nie polubiłeś? Do dzieła!:)

Logo Print sponsorem kibolskiej drużyny

włącz .

Przed kampanią 2019/2020 doszło do zmiany sponsora strategicznego w Wiarze Lecha. Na froncie nowych trykotów ponownie pojawił się Logo Print, który współpracuje z DWL od trzech lat. Nowa umowa będzie obowiązywać przez rok.

Logo Print przez dwa sezony wspierał Wiarę Lecha jako sponsor strategiczny. Miejsca z przodu koszulek ustąpił jedynie przy okazji kampanii, podczas której Kibole upamiętnili 100. rocznicę Powstania Wielkopolskiego. Wówczas Logo Print został zastąpiony przez akcję powstańMY, ale nie zniknął całkiem z trykotów tylko zajął miejsce z tyłu pod numerem.

Trzy lata temu na nasz apel o wsparcie pierwszy odpowiedział Bartłomiej Szopka z Logo Print. To dzięki niemu wyszliśmy na prostą, a następnie na niej przyspieszyliśmy. Jest on jednym z ojców sukcesów, które udało się w ostatnich latach osiągnąć.  – powiedział Paweł Piestrzyński, prezes Wiary Lecha.

- Pomogłem kolegom po szalu i cieszę się, że dołożyłem swoją cegiełkę do rozwoju drużyny Wiary Lecha. Przed nami czwarty rok, który zapowiada się najciekawiej ze wszystkich. Współpraca do tej pory układała się wzorowo i liczę na to, że jej poziom utrzyma się na wysokim poziomie – mówi Bartłomiej Szopka, właściciel Logo Print.

Warto nadmienić, że dbając o marketing Logo Print szykuje kolejne akcje promocyjne z Wiarą Lecha. Szczegóły podawane będą na bieżąco za pośrednictwem mediów społecznościowych drużyny.

Nowy stary sponsor strategiczny Wiary Lecha został zaprezentowany przez zawodników Lecha Poznań, którzy nie raz wspierali kibiców Kolejorza z trybun stadionu przy ulicy Gdańskiej. Nowe koszulki DWL ubrali Tymoteusz Puchacz, Mateusz Skrzypczak i Paweł Tomczyk.

W ostatnich sezonach wielokrotnie na naszych meczach pojawiali się młodzi piłkarze Kolejorza, którzy dziś stanowią o sile Lecha. Dla nich gra z kolejowym herbem na piersi jest spełnieniem marzeń, co widać przy okazji ostatnich meczów. Widzimy pasję, zaangażowanie i walkę, czyli to co chcieliśmy oglądać. Piłkarze Lecha z chęcią założyli koszulki, w których na mecz w Grodzisku wyjdą Kibole. Pokazuje to, że jesteśmy jedną niebiesko-białą rodziną. – dodaje Piestrzyński.

Firma Logo Print świadczy usługi w zakresie produkcji odzieży oraz jej znakowania. W szerokim asortymencie sponsora strategicznego Wiary Lecha znajdują się m.in. t-shirty, koszulki polo, bluzy i spodnie dresowe. Logo Print istnieje od 2007 roku. Siedziba firmy znajduje się przy ulicy Lotosowej w Poznaniu.

Zdjęcie: Przemysław Szyszka